سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط لیلی در 89/5/20:: 1:22 صبح

پیامبر اکرم (ص) فرمود :
سگ شکر و حمد پروردگار را به جای می آورد و می گوید الحمدلله که من سگ آفریده شدم و خوک آفریده نشدم و خوک خدا را شکر و حمد می کند که الحمدلله من خوک خلق شدم اما انسان کافر آفریده نشدم و انسان کافر خدا را شکر و حمد می کند که الحمدلله من کافر خلق شدم اما منافق نشدم و منافق خداوند را حمد و سپاس می گوید که الحمد لله من منافق شدم اما انسان بی نماز و تارک الاصلاة خلق نشدم .

_____________________________
 جامع الاخبار ، صفحه ی 74


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/5/18:: 2:34 عصر

تهران _ ترمینال جنوب

نشسته ایم توی تاکسی منتظر تا یکی از راه برسد و ظرفیت تکمیل شود و برویم به سمت قم .. بچه ها خسته شده اند از انتظار ، من هم .. با صدایی که پسرم بتواند بشنود می گویم : خدایا یه مسافر برسون ! .. سرم را می چرخانم به چپ که عکس العمل اش را ببینم .. پشت ماشین بغلی نوشته شده : تا نیایی گره از کار بشر وا نشود !


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/5/7:: 3:59 صبح

رفتم مانتو بخرم .. خانمه برای اینکه بتونه مانتویی بهم بده که سایز تنم باشه می گه لطفا یه لحظه چادرتون رو باز کنید !

من رو می گی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!

انقدرذوق زده شده بودم انگار دقیقا برداشته بهم گفته ؛ مروارید جون !!! میشه لطفا اون صدف ات رو یه لحظه باز کنی ؟!

...

پ .ن : مانتویی که ایشون تشخیص داد سایز تن من می شه دو سایز برام بزرگ بود !!! یه فروشگاه دیگه هم رفتم باز همین اتفاق افتاد .. خانمه ازم خواست چادرم رو باز کنم تا برام مانتو بیاره .. ولی بازم یه سایز بزرگ بود .. چقدر بدم می یاد .. حسابی می زنن توی ذوق آدم .. تو به خودت می بالی که اینا نتونستن از روی چادر سایزت رو تشخیص بدن .. نگو ماجرا چیز دیگه ست .. این بنده های خدا بس که صبح تا شب مشغول امر تشخیص دادن سایز این و اون هستن پاک همه رو با هم قاطی کردن .. چشم هاشون آستیگمات شده !!! ولی این چیزی از ارزش های ما کم نمی کنه .. ما مرواریدیم !!!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/5/3:: 2:26 عصر


کلمات کلیدی :